I see you lantern

BLÄ jag vaknar tidigt always always. gick och la mig halv ett igår natt (egentligen halv tolv) men jag läste ett bra tag så! då ska man inte behöva vakna av sig själv kl 8! fan jag som var orolig att missa repningen kl 12 idag! så vaknar man 8 vilken jävla pina!

nu är my brother gone. eller han har varit det ett tag sen fem i går typ.
kul att han var här men skönt att kunna andas i rummet igen.

hopp gör alex en sån röd måndag då?
lyssnar på blood sugar sex magik
funderar på att brush my teeth
velar over tha future.

trist att det bara är ett par dagar kvar tills ansökningstiden tar slut.
jag har ingen anning om vad jag ska söka till.
syo sara? var ute hela förra veckan trist trist.
vill inte bli lärare och då är det ju ingen mening att söka på det.
jaja emelies farbrors fru hade kontakter i karlstad... ... ... ..
vad betyder det? kommer hon kunna sälja oss som prostituerade eller?

jaja emelie verkar ganska lugn, eller inte.
jaja to much pressure!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy fan vad du klagar hela tiden!

2009-04-13 @ 11:16:53
URL: http://tigerflisan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag önskar dig lycka till i bordellbranschen!

2009-04-13 @ 13:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0