CHickaboom

det är sällan älex är en romantisk jäfvel
men plötsligt händer det
jag tog med emelie på en picknick i parken^^
eller hempan för det delen!
så skönt att bara ligga ute i solen och njuta av finvädret!
vi käka hennes jätte goda choklad godisar och softade in tha sunshine! men
vi blev jagade av blåst och elaka evighets moln så då bar det av hemåt! grymt härligt var det iaf
och ikväll blir det Bio.
i taket lyser stjärnorna!
tjej film men man är ju en evig romantiker så vad gör man.

nostalgi igår eller vad. skönt att spela med tha band. hatar allt runt att sitta och vänta i dö dagar men igår hade jag roligt med mitt band^^ bra spelning loads of cash och mkt mkt roligt umgänge.
jag och viktor gör ännu mer reggae hitar chickaboom!


Kommentarer
Postat av: Älskling

Men visst var det mysigt? Jag hade roligt hela dagen igår i alla fall. :) Älskar dig!

2009-04-27 @ 10:33:16
URL: http://tigerflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0