brush your teeth ... do your homework.----feel like a sex machine

haha james brown dagen är här! så jävla mkt funk machine kan ingen människa klara av!
ska inhandla ett par album!

kan tipsa om
get up offa that thing
och
get up i feel like a sex machine
är två riktigt bra låtar med brown
som flesta människor kan inte kollar upp:D


funk is tha way to go!

jag känner att jag har hittat min genre av musik
trist att säga men hur jag än skriver så kommer alltid vissa element med i låten
är det Am så kmr det låta sjöman över det hela!

är det så kmr jag blanda kina komp med funk bass!

men det är härligheten med att skriva egen musik!
du snor det som är bäst med alla andras musik men mixar det till något eget!

Hopp dagen so far!
hade totalt värdelösa lektioner på agendan idag!
efter skolan drog jag till carl och målade klart hans stuga!
inte själv men iaf! tkt faktiskt jag gjorde bra ifrån mig.
har inte så stor vana av att måla men blev riktigt rakt och snyggt faktiskt!
sen att dom i princip piskade mig och viktor till att städa och flytta runt saker är ju en annan sak!
hade en riktigt rolig kväll iaf.!

ja nu har jag borstat tänderna!
praktiserat lite evolution
and i feel like a sex machine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0