Upprättelse Äntligen!

jaja humöret svänger! Ska börja med att be er alla uppsöka Sofie´s blogg komigensofie.blogg.se där denna utsökt finurliga dam har upptäckt åtondelskakans verkliga urssprung och förfall.. denna extravaganta eruption av endorfin fylld kärlek har enligt nya rön spridit sig till dorotea men har fortfarande i 6 fall utav 7 eller 5 utav 6 beroende på hur man räknar sin majoritet i fanatiskt efterhängsamma tonåringar till skyddslingar här i strömsund.

otrolig finess otrolig finess. =)

ja alla ni som följt den här hårfint utstuderade bloggen torde ha märkt att jag hade lite depression igår men sånt går alltid över till dagen efter tyvärr kommer sånt åter så jag måste ju värna om tiden som är nu då jag känner mig ganska stum inte har så mkt att fundera över.

Heidi Andersson dagens andra överraskning jag gillade skol-bion den förstörde två av mina favorit lektioner men den berättade så jäkla fint om norrland och ja allt jag gillade dokumentären väldigt mkt. ensamheten vilket namn på en by.

ja vad mer har drunknat i koprofagernasdal jo jag har ju funderat över motion. jag vill bli biff once more... men ja den är väl dags man förnyar sitt gym kort och börjar cykla. tricepsta bicepsta eller vad i hela friden det kan heta!

. . . det här blev ganska tort och konstigt=)

Kommentarer
Postat av: Amända!

uppdateringar! du måste ju uppdatera mannen!

2008-11-10 @ 00:30:54
URL: http://amandasundin.blogg.se/
Postat av: soppiiiiiiihh

Mannen! ja håller helt me amandabusmus. UPPDATERA!

2008-11-10 @ 20:23:18
URL: http://havsengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0