Soul Sacrifise



usch analysas jag...

förlåt människor men jag skapar den här bloggen av två skäl Sofie och Amanda ville en gång i tiden att jag skulle göra en blogg och ja. självömkan .. i dag mår jag ja hur mår jag?????? ingen vet. jag analyserar sönder mig själv snart tror jag. det är så fruktansvärt svårt att uppskatta omgivningen idag.... jag vet inte vart jag ska börja.

vad brukar  såra andra människor... sjukdomar. otrohet. svek. pluggande.ÄRLIGHET ja jag vet inte men jag tror jag lider av nåt som kan kallas otillräcklighet. vi tar nåt grundläggande. jag kan spela gitarr nu funderar jag på annat. piano . bas. trummor . saxofon i want it all jag vill kunna spela allt. men ja tid vafan tid! jag har ett ha begär men ja... det börjar inte bara där utan det är ochså i det att jag vill lära mig så mkt nya saker. jag känner mig otillräcklig i det att jag inte kan komma med den mest klämkäcka svaret varje gång, jag har inte alltid dom bästa ideerna jag vet inte hur man tvättar jag vet inte hur länge makaroner ska kokas eller hur. jag känner mig instängd av alla svartklädda esteter som tränger ihop sig runt om allt börjar mörkna. det är tur pingviner inte klagar så mkt för tänk dig att stängas in bland 3000 svettiga karlar i svartvita kostymer med ett fotbollsstort ägg uppkört i röven och ett par månaders konstant mörker med stormigt väder. ja usch man ska vara tacksam. sen det där med tacksam usch det är ochså svårt.

klagan denna evinnerliga klagan. nej jag vet inte bondläpp komplexet har det namngetts komplexet är jag och jag är en bondläpp jag kommer inte ihåg riktigt varför men det är väl ungefär samma skäl som Benjamin james bol är kulturminister i jämtland han kan sex språk har sett världen upplevt en hel del saker krig.svält.död. han är svart har säkert upplevt rasism av alla dess slag. men likförbannat är han i jämtland.... ja jämtland jamt och standigt = sudan ... kontra sudan liksom man undrar ju.

och jag då.. har bott i strömsund i hela mitt liv.. varit i norge en gång . varit i stockholm . göteborg. bodaborg. liseberg. stått utanför grönalund. hur skev kan min världsbild tolkas för att jag ska kastas i smutsen när jag diskuterar rasism eller tar upp bakelser som ämne i disskussion. VEM FAN KAN MAN LITA PÅ. är jag bondläpp för att jag pratar högt och frågar såfort jag inte vet... nej jag vet inte jag stukades in i själ och hjärta idag. jag kan helt klart inte se hela bilden av saker och ting... krukor körs över och jag skrattar och världen gråter.. vad mer... jo just dessa kvinnor.

dom jag älskar och dom jag inte känner...
vad ska allt tjäna till egentligen.
usch jag tror jag fick ett mentalt haveri idag jag klarar inte av chockartade nyheter och alla skulle bara tycka jag var jävligt naiv om jag inte tror precis som dom men dom har kanske fel vem vet...
ja jag gick ut iaf för luft och för  att carl skulle komma och få mig att snora ner min hand... en annan mkt rolig historia föresten.

nej nej nej man vill inte vara tyngd av samvete . dumhet. instängdhet. HALLÅ är inte folk som bott i köpenhamn stockholm NEW YORK for gods sake insnöade .... men jag blev den som skulle skjutas i foten... hur uppnår man den där visdomen alla söker måste jag bli våldtagen . tappa ett öga och bli galen för att fatta (visdomens tre hugg se Vinterkonungen och de dödas ö)
usch samvarons ospeciferade mål är röttmånad i mina öron. ett så osannolikt vulgärt sätt att beskriva livet för en tonåring. BOTA MIG ERA NAGELTRÅNG GÖR NÅT ÅT DET! ni bara tynger en stackars bonde som inte har varken fält eller får att sköta....

varken saxofon eller bas....

kan inte tvätta eller laga mat....

enda han är bra till är att skratta och vara förvirrad över livet...

ushc dessa förvirrande omständigheter som måste upplevas från uppochner och upp igen för att sedan falla sakta sakta mot sin död....

har ni läst så här långt kan ni bokstavligt talat läsa allt baklänges igen för det blir nog aldrig bättre än såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0