Slår aldrig fel

ja det slår verkligen aldrig fel. Viktors enkla filosifi. "tar jag nog länge på objektet kommer objektet snart vilja ta lite tillbaka" ok inte hans direkta ord men en enkel klargörning av vad det går ut på:D

ny vecka nya mål vi har lyckats infiltrera fiende lägret och gjort naturarna en anningen svagare i sitt hålla sig stencool och inte skratta pose. samtidigt har vi undertryckt lite funderare in i denna täta gruppering av högpluggande . . . .människor:)

för hur gör man normalt för att skaffa vänner. tänk dig egentligen du har inga vänner som inte är klasskamrater stallkompisar bandmedlemmar ochså datanördar eller nåt sånt där! det sker liksom inte! brevvänner incorporated där ochså dårå! det är sjukt.

så vi har med anledning av att Tilde har vänner vi inte känner tagit på oss uppdraget att lära känna dom lite bättre! måste säga att jag inte var med så mkt i valet av dessa personer men att uppdraget känns exalterande i utförningssättet då vi har upptäckt ett stort frågetecken i människans sociologi asså åvanstående fråga liksom vi har fått lekt runt en hel del och att jag fått varit med Viktor.

jag vet inte vad som gör det men jag får såna där totala perioder av stum ensamhet då jag verkligen pressar in mina vänner i ett hörn tills dom tvingar sig att vara med mig:D jag saknar dom ju faktiskt!

ska tillägga att jag känner fler människor än Viktor men vi råkade känna för att skolka samtidigt då!

bra bra.

ja vad händer mer! jo Carl har fått en gitarr! en fein Fender Stratocaster Surf Green ^^ väldigt nice:p
jag tkr det är roligt att dom börjat intressera sig för att köpa utrustning för det har inte kännts bra att varje spelning stå för halva utrustningen i bandet liksom...
nu väntar vi bara på viktors bas:P

Sen har dom här eviga bataljerna mellan dom som bryr sig för mkt om simons privatliv och dom som faktistk gör annat om dagarna än att hata uzbeker härjat vidare och det är ganska jämnt mellan båda lägrerna. jag har ju en ganska lätt approach till det där. skulle Simon bli totalförändrad och sluta va med oss så finns det faktiskt fler människor på jorden men ja alla måste ju få göra sina val! jag gjorde mitt och jag lider inte i tystnad för det:P

Sen ska jag väl vilja tacka mina trogna läsare med att ni är underbara som faktiskt tar er tid att ge mig statistik i den här bloggen^^ antagligen är ni nära vänner till mig så jag vill passa på att säga att jag älskar er^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0