Idol torka

ja ni kan ju dra en slutsats av titeln ja jag kollar på Tv just nu. tkr det är lite tråkigt med idoler men det har man ju gnällt om i hundratusentals sekunder redan nu så det är väl som sagt bara att gilla läget:D dansbandskampen däremot tkr jag är roligt iaf när dom gör egna arrangemang på existerande populär musik låtar. några av dom band det gått sämst för där har ju ändå levererat skit häftiga låtar liksom. Men dansband handlar ju ändå om alla dom som dansar. ska bli kul imorgon tillexempel när vi spelar i hoxås (stavning?). det lär ju bli jävligt många som dansar och lite fylla och sånt får ju alltid musiken att uppfattas som bättre. sen har vi ju så mkt ny utrustning så man är ju lite som ett barn på julafton för det är ju inte varje dag man har 22-26 mikrofon ingångar i mixerbordet eller använder sin sprillans nya bassman för andra gången live;) jag är happy den aer så Fein ^^.

Sen var ju tanken att vi skulle festa med Tilde i hammerdal men alla "grabbarna" vill ju hem till "käringarna" så (apostrof runt grabbarna för att ja hur grabbiga har vi egentligen blivit ett av mandomens dilemma var ska skåpet stå egentligen)
(ja och i käringarna menas ju förståss det käraste vi har^^).
ja kan ju gå in på manlighetsdilemmat som drabbar oss unga män.
i nästan 30 000 år har ju män i våran ålder dödat o sånt.
vi slås ju emellan dilemmat att vara framgångsrika sparrisjämlikhetsidgare med god smak för rätt och fel och att vara idé rika idiotöversexuella machosläskköttspotatismän med fordon och så vidare. asså jag läste en skrämmande sak i illustrerad vetenskap. det stod om det romerska imperiet det var om det vanliga livet i pompeji som tillsammans med herculaneum dränktes i aska, lava och svavel år 79 e.kr. ja iaf det intressanta och skrämmande var att det stod om att dom hittat obscena texter i vissa kvarter och att det tillsammans med bilder av stora könsorgan och bilder av vagnar varit namn på unga ädlingar i staden, och om deras olika bedrifter, från sängen till att vara kusk i häst och vagn, asså fatta tillomed under romartiden skröt dom och körde som as på vägarna det är nåt inbyggt i den monotomt maskulina arten som vi faktiskt utgör att vara som sådan!!. weird iaf tyckte jag:D
haha ja
nu fick ni en lite historia lektion ochså!
jaja nu ska jag passa på och pausa från bloggandet lite och pussa min söta flickvän^^

jaja stora citat har ju funnits men Arnold Schwarznegger tar dom alla.

Ill be back and Hasta la vista Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0