Virtual reality

Data nörden existerar i oss alla. lanar age of empires just nu med carl viktor emil per och samantha ... jag är töntig and i like it!



Det känns bra 2-3 timmars age of empires, har verkligen gjort nåt bra idag!

haha nej tror inte det heller:D

jaha hej på er alla glada läsare! kan berätta att idag har vi i es3 musik spelat amandas och linas arrangemang för niorna. en sjöman älskar havets våg tkr jag är roligast men det båda är jävligt nice. jag tkr om less is more och jag tkr både amanda och lina har använt det i sina låtar såna där små saker som gör stor skillnad i arrangemangen mot för originalen! cool cool

sen spelade vi lite this little light of mine!
nu ska jag skryta lite för jag är faktiskt stolt! i ettan fanns det ingen chans att om några började sjunga en låt att jag skulle kunna hitta ackorden till den och spela med när dom sjung! det blev skit tufft iaf! jag är stolt över min es klass^^
tkr det var synd vi inte spelade hakuna matata för den hade nog gjort några leenden! men jaja
tror ingen blev direkt mer intresserad av estet efter det här framträdandet tyvärr men man vet ju aldrig!

jaja dagens andra stora händelse då! age of empires fyfan va nice! det är så jävla roligt att spela tillsammans med alla i multiplayer! och ja jag dör inombords för vi får inte spela mer på gula. vet inte vad lärarn heter men han sa att vi fick spela klart idag men att han inte skulle tolerera något sånt där på skolans datorer nå mer för dom hade haft sånt förut och det hade inte funkat.

det är så synd..... ... ... ..
men jag har en idée jag ska prata ihop mig med viktor och några andra och starta ett age of empires lag! hallå! fotboll får ju spela genom skolan innebandy för brudar och så vidare så då kan väl förfan jag och mina polers få lira Aoe förfan! hallå we bring the ball och dom står för datorerna vi lirar ¨på! sweet och underbart dessutom! nej det skulle vara underbart . tyvärr vet man ju hur sånt brukar gå!

..
..
men men..
man får väl lida och tänka tillbaka på dom här dagarna då det var roligt....:)

.
...
....
......
.........
.............
..................
........................



AHHHHHHHHH FICK JUST VÄRLDENS FINASTE JULKORT AV LINA OCH AMANDA^^^TAKC TACK TACK!


HAHA NI HADE SKRIVIT LITE FEL BARA ESTERBERGS GATAN 21  inte 12 och 833 33 inte 35 haha
tack iaf ni är underbara^^

Kommentarer
Postat av: amanda!

Haha! oj vad Rädd jag blev! faktiskt RÄDD så pulsen rasade iväg av dom där stora bokstäverna helt plötsligt! Haha! oj förlåt xD varsego förrsten xD

2008-12-07 @ 00:47:23
Postat av: Anonym

varsigod :D det var så lite så :) klart du skulle få ett julkort:D

2008-12-15 @ 20:40:04
URL: http://linaappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0