Tia Dalmas Tänder

haha kom på vad kommande blogg inlägg kan tänkas kallas,

kalypsos leende

Destruenternas Dag

typ nåt sånt

ja idag har jag handlat julklappar till Emelie lite hemlis vad som är i då hon kan tänkas läsa min blogg! vem vet vem vet.

Jaha annars så kommer jag inte ihåg så mkt av skolan, vi såg klart på gökboet som var en typiskt alexander film, den tyckte jag mkt om^^ sen så tror jag att jag och viktor kommer spela i kyrkan den 6 januari, kompa konfirmanderna!
nåt mer? jo Kenneth och Simon Gav mig snaps glas i Födelsedagspresent! och jag och emelie lånade pirates 2 av kennet! lite drygt att se den dock det blev så sent och nu är jag inge trött för att jag har varit uppe så länge! och det är så varmt:S usch nej i- lands problem det där du!

ja sen känns det som världen täcks av lite fläskig bloggdepression ingen som skriver om nåt glatt och lättsamt!
det är kärlek, vardagsbekymmer, trötthet, less på allt mellan himmel och jord, eller iaf mellan skolan och hemma?.
lite för mkt skola just nu! och imorn ska man iväg och spela på m m m m musikalen:! lejon kingen inte helt otippat!

asså jag känner inte så stort samröre med min klass asså jag tänker inte alla som mina klasskamrater!
let me explain ¨det känns ju inte som när man kollar på etterna ... jag menade tvåorna men dom känns som ettorna! men asså dom är ju tight like that och ja förra årets treor kändes så med! tillomed treorna innan det!
men vi är som divided!
våran klass har som olika klaner i sig det är helt sjukt asså dom med stjärnor är såtavänner men sen har jag streck där det är barriers som märks av speciellt!
----For Absent Friends--- "snyft"
Pedro Banini* (vi kommer alla njuta av hans munspelande i framtiden)
-----Born To Be Babes-----
Amanda ´*
Lina*
Sofie*
-----Black Mamba--------
Viktor*    
Carl*
---Porrstjärnenamn ligan!--
(märkväl jag har inte döpt nån av dom själv)
Sanna* (a.k.a Sanna Banana)
Josefina*(a.k.a Juicy)
Antonia*(a.k.a Biffi Martini)
------Houston we got a problem-------
Anton* (klassiskt exempel på hypokondri som slagit på alla emotions förutom humorn)
Eriksson* (Stort Ego, Stort ordförråd, Stort Tomrum i Garderoben, Stort Skottskaccent, Stort Hår, Stort Behov Av Aircondition i Rummet, nåt mer?,,,,, Stort Behov Av nåt mer) .. .. my oldest friend^^ (neh nu börjar jag gråta lite^^
-----Ja Romeo och Julio-----
Julia*
(Jesper) (asså seriöst han är på fler lektioner än dom flesta i våran klass så!
----Den felande länken mellan gott och ont!----
(Oscariot) (question mark där jag vet att han har den goda sidan i sig!)
SIMON (MED MEn det är som en brytning Där! )
-----ja osså dom då------
Fredrik
Frida
Marie
Cissi
----Författaren----
Alexander (jag själv dårå)
----Kritikern----
Emelie<3

hoppas ingen tog illa vid sig för isåfall var nog allt sant!
sen om ni tkr att det var mkt humor om alla andra och inget som föll på mig själv så läs sista personens rubrik och tänk hur det kan misstolkas men jag lovar jag skrev det med dom bästa intetionerna!


hopp var sista simningen i tisdags för i år tror jag! buttra miner, men med ett hej kommer man långt! fast jag fick on i ögonen!

nej nu får ni ha en godnatt! jag ska sova sova sova! längtar till fredag då Dagarna är räknade och det nya året strutsar emot oss! ... argg and a bottle of rum

feliz navidad mtf´s - Arnold Schwarzenegger


Kommentarer
Postat av: amanda!

inte att förglömma att sanna är kiss-sanna med kiss-tändaren och kiss-savetterna också!

jag diggar din lista förresten;)

2008-12-19 @ 20:31:55
Postat av: Emelie

men hej hej! Kritiker, jag? Inte ens en söt liten vän fick jag va* Men du hade säkert dom bästa avsikterna i ditt berättande! :)

2008-12-21 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0