Snakeskin

Shes any one or everyone I ever meet
i hold my breath and breach for air
Yet shes not the only one i love rair
no theres further more
...
...
but you know me
im never sure




The eagle has landed

söndag den 28 december

alexanders morgon schema nedtecknat lördag den 27 december

vakna
raka
duscha
äta
borsta
packa
kom ihåg

det var en väldigt mysig spelning i rossöns kyrka jag tyckte väldigt mkt om publiken alla såg så nöjda ut!
och vi lär oss mer och mer så vi blir ju inte direkt sämre. men bättre kan vi!
tack antonia föresten för fikat och kramen det var riktigt roligt att komma och se på ditt hus^^
sen har jag kommit på att flickvänner som är 60 mil bort ska bannlysas för jag är grymt kramsjuk!!!!!
aSSSÅ JAG ÄR SERIÖST DÖENDE EFTER EN GO FLICKVÄNKRAM!!!!!

haha hon kommer dampa på mig!
alltid när hon är borta är jag så här dryg och kärlekskrank!
och när hon är här berättar jag för lite hur mkt jag tycker om henne:) men det gör jag^^

hoppas ni alla homies där ute hittar er nån som gör er lycklig en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0