My Brother went over the ocean

Howdy Doodys past the house of aquarius!

Tjofff! var Bror här!!!

TJofff! Var Julen Här!!!

Tjofff! Var Julen Slut!!!

TJofff! Var Bror Borta!!!

Tjofff! Alex tog hans dator ^^

Tjofff! Världen är sig aldrig mer lik alexander härjar och förstör på Medieval, Spore, Panzer, Mythology, tetris och shack!

jag talar så klart om dator! och dataspel!

brorsan har dumpat sin gamla grunka  i mitt rum och jag är exstatisk! om än lite öm i lederna då jag har suttit en hel del! men vem bryr sig om det!

SJukt roligt iaf att ha en dator man kan använda igen!
sen är den ju så jävla snygg ochså! SVART SKA DET VA!



Förövrigt har det varit en bra Jul! soft med familjens vanliga överkonsumerande av fika! och annat! saknade dock min älskling!

men vad gör man när ens kärlek bor 60 mil bort......
jo man spelar kopiöst mkt evolutionsgenererandespel!

Spore är väldigt roligt, men ja jag kommer nog bli trött på det!
Björn var nöjd med det som present iaf^^

jaha vad händer imorn då!
jo jag ska ringa runt till mina Bm´s och ta reda på när tåget går till rossön på SÖNDAG FÖR DU HAR VÄL INTE MISSAT ATT VI SPELAR DÄR DÅ! VA VA! KL 17.00 i DEN STORA KYRKAN SOM INTE SKA VARA DÄR!!!!

ok for further information press the red button



näää nu ska jag sova men det var kul att skriva lite såhär på kvällskvisten!

Tjaaaiirrrrooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0