Julens bästa erbjudande mountain rape

svengelska är en intressant dialekt som förekommer bland alla svensk engelsk talare i världen!

fjällripa = mountainrape

Speedlimit blir då fartlimit

haha ok det är hemskt när man sitter och skrattar åt sånt här fortfarande!

öh....

ja fler kom jag inte på jo!

hello im your newVd

Vd = sexsjukdomar

v........ deciese

ja nåt sånt var det iaf!



jahopp amandas födelsedag idag! jag fick jete mkt nostalgi för hon hade ett kort på mig och Eriksson! skit coolt från typ 7-9 otroligt iaf! nej tidigare måste det varit tillomed 5-6 kanske:P

jaja nu ska jag iväg och göra julstök duka bord o sånt!

god jul iaf!

det här kan mkt väl vara den sista bloggen för brorsan installerade just wow

så ja det kanske var sista gången ni såg mig på ett bra tag...


haha nej så mkt datanörd ska jag inte bli:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0