Hello Hello

bambababibobambam = (mäktig fanfar)

första december the beginning of the end!

föresten så är titeln fel uträknad men det gör inget! jaja

kära läsare idag fick jag veta att ni faktiskt på riktigt läser min blogg ibland och jag blev så jämmarns glad^^
Det kändes overkligt att liksom möta sina deadhard fans som gör allt för sina idoler!
ursäkta egoismen

sen har jag blivit förkyld vilket är otroligt störigt! idag på kören sved det ju i gomarna ellervad det heter! så det var ju lite jobbigt!

ja vad mer ! JO jag har hafft ARL IDAG OCH DET ÄR SÅ ROLIGT! vi har ju faktiskt fixat så vi kan spela Aoe nu ^^ jag är happi! tyvärr var jag tvungen att gå tidigt idag men det var så jävla kul! synd bara Demonkäringen ska snoka runt hela tiden så man måste hymla med att man gillar att spela på lektionerna! hatar ARL usch.

jaja jag gick iväg iaf för jag hade frisör tid^^
jag gick på virgo och blev klippt av Emmy (sofies lillasyster för alla er läsare som inte vet;) (haha)
det var asroligt iaf för det blev typ pinsamt jag gick först till fel dörr! eller det var ingen dörr där ens det var en vägg. störigt.
sen när jag kom in kunde jag inte bestämma mig ifall jag skulle hänga av mig rocken eller om man skulle ta den med mig in jaja hon sa iaf att jag kunde hänga av mig men det blev lite knassig stämning men i slutändan kan jag säga att hon var en jätte bra frisör! tkr jag iaf! även om det inte är så svårt att snagga så är det ju en mindre kunskap att underhålla mig^^ sen var det billigt och snabbt gjort ochså! och inga saxmärken i örat!

jaja nu ska emelie se på julkalendern och jag ska rekna lite matte ? ? ?
sen blir det nog lite simonspajs sport spalt! får se om han har nått nytt att visa idag! i sportväg alltså!

Kommentarer
Postat av: Mattan i Aladdin

vi är en trogen liten läsarskara, jag och sofie det vill säga :D

2008-12-02 @ 23:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0