Geschäft

Obladi oblada lifes goes on..

Jaha tack för alla gratulationer jag är arton och sånt går ju aldrig obemärkt förbi.
Jag tyckte det var råroligt ärligt talat var längesen jag hade såjävla kul! hemma hos lina igen med klassen! sen att jag kom in på den där jävla hörnet, ok det sög lite för det var så lite folk och hundra kronor fattigare känns ju men jag hade jättekul kändes så jävla chill att fyllarunt på byn och dansa i neonrökens ragliga rymd , jävla foxxes alla vara föresten alla hade sitt jävla hip hop move, askul!! fan jag blev så jävla crazy av absolut och allt det där andra, så det var fan bara skönt att det inte var en trång danslokal med fullt av idioter för vi ägde fan dansgolvet! och då finns det inte plats för born to be blöt losers.
Vet ni vad, jag trodde verkligen att jag skulle slippa växa upp. Att något mirakulöst skulle ske men jag vet helt enkelt inte vad som hände! Vet ni vad jag önskar, att jag haft orden att förklara fenomenet miljöbyte.
jag vill verkligen göra mig av med allt det där materialistiska och bli ett blankt blad igen!

orden sviker mig lite är jag rädd men jag tror tre-burritos-balansera-på-blues-balong-band gav ord på det där ganska bra.
Man vill vidare men man vet inte om dom är redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0