Bombs away its my names day!

haha ja namns dag, förtidigt luciafirande, en lång ledig dag, kevin vann idol? ja vad mer jo grapefruit griph fyller 18 år idag! jag har druckit 5 coca cola idag och ja.... sen är det väl inget mer:S

orkar inte nämna lucia det är som lite repetivt.

ja äsch det här blev inge bra?
imorn är det party party. känns faktiskt bra! om alla kommer är jag nöjd var så länge sen våran damp klass dampade loss tillsammans!

HAHA dagens bus föresten pappa vann en baggy box? asså en fyrkantig låda med vin. och när mamma låg och sov gick jag och provsmaka! skitrött vin smakar som röv med ja bra smak eller inte bra smak:S frågan? jaja jag tyckte om buset! sen åt vi familje pizzor i ström för första gången i våra liv:D otroligt!

jaja annars så måste jag säga att den här rubriken är en av dom bättre jag gjort. tack min trogna elit av destruenterbloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0